Dream big and dare to fail. <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2036031745556987692\x26blogName\x3dLM\x27s+stories\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://limeiismyname.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dko\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://limeiismyname.blogspot.com/\x26vt\x3d5896627402238034258', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

CAMERA~~~~



CAMERA~ ♥
i really really really really really wanted a camera !
my sister she's going to buy one~
muahahahahahahahahahahaa~
i am sooo happy !



Olympus Mju 1040


nice right? nice right?
they have black, sliver and red.
i perfer black and red.
well, other than this model actually i still choose other camera.
BUT I LOVES THIS THE BEST !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
you know, finally my dream come true.
have been wanting a camera like siao za bo~
ahhhh~ thank you sis.
although the camera is not totally mine but i will treat it has MINE.
xD
i am damn excited for the camera to arrival to my house!

Dear Olympus Mju 1040,
let my sis bring you to our house alright?
^^




well, my trip to thailand is postponed.
was damn pissed this few days~
1 word : DAMN !


i shall not mention any unhappy stuffs right? xD




well, this few days was waching over L4O event almost everyday.
hahaha. they were great.
but i am sad to said we are not allowed to take photos with them~
&&& its sooooooooooooooooooooooo much different from the team A.
ah~
I WANNA GO KOREA.
I WANNA GO OVERSEA.
I WANNA GO FOR SHOPPING.
I WANNA BUY CLOTHES,BAG,SHOES BLAH BLAH BLAH..
I WANNA GO HAVE A HAIR TREATMENT.
I DON'T WANNA STAY IN SINGAPORE.
I DON'T KNOW WHAT SHALL I DO.
I NEED MONEY!

i need to do ALOT OF STUFFS.
seriously, the team A people are damn missed by us.
hahahahahahahahahahhahahaa. (o^.^o)V
team B they were also great and nice.
but so sad we only can said, " Hi & Bye ."
because the rules changed.
if its team A, hahaha.. i guess we will not ONLY " Hi - Bye "
oh well,
HAPPY MOMENTS ALWAYS PASS FAST.

team A PLEASE come to SINGAPORE !!!!!!!!!!!!!!


well, the flight and thailand stuffs making me fcuking pissed.
i even didnt went to school for the last day.

MSG to my dear classmate:
HEY ~
thank you for having you all for this pass 2 year.
time really filed fast.
although its a hard and rough 2 years we had~
but i am gald to say that all of you are so nice and helpful
well, i am so sorry i did not attended last day of school BUT did not mean that we NOT gonna meet up again right?
so do keep in touch ya.
gonna miss you guys and all the best peeps!

&&& to the dear bestis.
YO gals.
its been 6 years of friendship already ya.
we have been seeing each other ALMOST everyday~
sian right?
hahahaha~ xD
look back, we really had alot of fun time.
now i guess we gonna be independence already~
we have our goals to make, we have our future to go..
wishing you guys all the best and KEEP GOING.
don't ever give up yah.
when you are young go for it, don't ever wait.
until when you are old, you might regert.
yeah, all the best, babe.
stay pretty and MEET UP SOON!


so sorry for the late msg.
was busy with stuffs. TT-TT
keep in contact y'all.
^^

토요일, 11월 29, 2008 @ 9:56 오전